Dag 6 Jaipur

13 oktober 2018 - Jaipur, India

Vandaag weer een intensieve dag achter de rug. We beginnen de dag met een ontbijt in het restaurant van t hotel. Niet uitgebreid maar lekker. Veel locale hapjes. Daarna op weg naar het amberfort. Een énorm fort met ontelbaar veel kamers die niet allemaal te zien zijn in de korte tijd die we hadden. Pracht en praal zagen we wel. Ivoor in hout verwerkt. Ruimtes helemaal vol met spiegels en zilveren deuren. Prachtig allemaal.

Daarna, moe en bezweet, in de auto naar t waterfort. Alleen te zien vanaf de kant dus snel wat foto’s gemaakt en weer door. Eigenlijk tijd voor t stadspaleis maar door verkeers drukte toch door naar Rambagh Hotel voor een ultra luxe lunch. Niet te bevatten zo mooi en luxe. Heerlijk. Hier is zoveel over te vertellen dat er geen beginnen aan is.

Na al deze luxe zijn we vertrokken naar het city paleis. Dit viel wat tegen. De hele tour was erg duur en de kleine tour verre van compleet. Tot overmaat van ramp waren er enorm veel lastige verkopers. We waren er dus betrekkelijk snel weer uit. Beetje moe lekker naar t zwembad om bij te komen. Lekker eten vanavknd en daarna door naar Jodpur.