Dag 1 reis en aankomst New Dehli

9 oktober 2018 - New Delhi, India

wat een vlucht. Weinig beenruimte maar kennis mogen maken met mensen uit Waalwijk. Over de vlucht geen klachten  weinig turbulentie  prima eten en geen huilende kinderen en boze moeders.

Na aankomst maak je meteen kennis met de Indische mentaliteit   Waar elke luchthaven de koffers op de band gooit en je netjes staat de wachten op je bagage halen de Indiërs de koffers netjes van de band af alleen komen ze je dat niet zeggen dus sta je te wachten op ... Niks. Later vind je dus je spullen naast de band. Apart.

Doorgelopen moeten je vingerafdrukken 4 keer gescand worden. Apparaat werkt niet dus nog een keer en nog een keer. Eindelijk doorlopen vinden we onze cheaufeur Manoj in de aankomsthal netjes met een bordje en worden we naar ons hotel gebracht. Weer een apart verhaal. 2 persoons bed airco maar wel erg luid en......de douche is een emmer met een bakje en de boiler moet je aanzetten. Koud water dus.

Nu na een verkwikkende douche ontbijt. Ik ben benieuwd wat New Dehli onze eerste dag te bieden heeft.

Ik ben voorbereid op het ergste en meteen t mooiste wat ik in m'n leventje meegemaakt heb.. Kortom absorb life as it comes!