Dagje op ons gemak

17 oktober 2022 - Ubud, Indonesië

Na een heerlijk weekend in Seminyak doen we t vandaag kalm aan. Na heerlijk te hebben  geslapen en een ontbijtje te nemen vertrekken we naar Alex Laundry. Dat suggereert een meneer die je was doet maar we komen er alleen dames tegen. We laten daar al onze was doen. Prima! Vervolgens stappen we in een taxi vanwege het weer en laten we ons in Ubud centrum afzetten. De regen houd vandaag een beetje aan vandaar dat we onze activiteiten een beetje beperken. We wandelen wat door t stadje en strijken neer in een soort Japans zaakje voor de lunch.

IMG20221017122203

We nemen zoals altijd wat kleine gerechten en delen die. Smaakt zoals altijd heerlijk. Geen klachten. Omdat t nog steeds slecht weer is gaan we vanuit t restaurantje door naar massage salon Milano.

IMG20221017153221

aangeraden vanuit Nederland. Hier krijgen we de beste massage tot nu toe van 2 heren. Je merkt toch dat een man meer kracht zet tijdens het masseren wat echt heerlijk is. Helemaal zen krijgen we nog een kop gember thee en we wandelen weer door. Nog steeds regen dus we gaan in een zaakje zitten voor een drankje en een hapje. De cheesecake ziet er heerlijk uit maar leek meer op een botercrème taartje. Jammer.

IMG_20221017_155614

Daarna nog wat boodschappen gedaan om vanavond rustig aan te doen. Morgen de laatste hele dag op Bali. Hopen op een zonnetje. Hoe dan ook we genieten elke dag van dit mooie eiland en er hoeft voor mij dan ook geen einde aan te komen.

1. Marion Bouwmans:
    17 oktober 2022
    Ja dat snap ik. Kan niet lang genoeg duren. Maar helaas aan alles komt een einde. En hier wachten ook twee kleine vriendjes op jullie. Dat is toch ook geweldig. Het ziet er allemaal prachtig uit. Natuur. En het eten ook. Veel eten heb ik gezien😋 en het zag er heerlijk uit. Geniet nog van jullie prachtige reis. 😘🤗
  2. Eric:
    17 oktober 2022
    Gaat we zeker doen Marion. We zien elkaar vast snel en dan praten je lekker bij.
  3. Mia weijers:
    17 oktober 2022
    Wat allemaal mooi en leuk wat jullie zien ,bijna is de vacantie voorbij ,geniet er nog van . Daarna weer lijnen,of niet ?