Gisteren pauze vandaag Ubut

8 oktober 2022 - Ubud, Indonesië

Na gisteren een dagje niks, zonnen, lekker eten en gewoon relaxen hebben we vandaag de wandel schoenen aan gedaan en zijn we op pad gegaan. Destination Ubut. Dit ging niet helemaal volgens plan. Als Nederlander en smarthome owner vertrouw je op je navigatie. Zonder internetbundel gaat dat niet dus nadat we thuis de route bekeken hadden zijn we gaan wandelen. En wandelen, en wandelen en je raad t al, totaal de weg kwijt. Bloed heet met t zweet op plekken die ik niet zal omschrijven hebben we bij een resort gevraagd naar een taxi.

IMG20221008102743

Toen we die gevonden hadden ging t snel. Aangekomen in Ubut eerst een heerlijke lunch genomen met een fris drankje. Na een fikse wandeling was dat meer dan welkom.

IMG20221008123115

Bijgekomen hebben we t stadje verkent. Prachtig plekje met enorm veel winkels en horeca. Echt leuk! We kochten daar ook meteen een internet simkaart zodat we onderweg niet meer zullen verdwalen. 😅

IMG20221008141220

Toen die eenmaal werkte hebben we wederom de wandelschoenen aan gedaan, en zijn we op pad gegaan naar onze villa maar eerst een gril kippetje opgehaald met wat kleine boodschappen.

IMG20221008133425

Thuisgekomen hebben we heerlijk gesmuld van dat kippetje en komen we lekker bij van een heerlijke dag.

IMG20221008115251

Wat de dag morgen brengen zal zien we dan wel weer.

IMG20221008102845