Good morning Ubut

7 oktober 2022 - Ubud, Indonesië

We zijn weer opgeladen! Gisteren waren we enorm moe toen we aankwamen in Ubut. Zoals we al vermeld hadden is ons verblijf geweldig en beter dan we gedacht hadden naar aanleiding van de fotos die we gezien hadden.

De tuin is weelderig met een lekker zwembad, ligstoelen en mooi uitgelicht. De service is goed en t bedje is prima. Voor mij natuurlijk een kort bed maar voldoet prima. Ook de badkamer is netjes en schoon en uitermate compleet.

Zojuist hebben we bij de ontbijtservice besteld en lekker gegeten.

Vandaag zal in het teken staan van relaxen. Niks moet en alleen dat al is een heerlijk gevoel. Beetje lezen, luieren en genieten van de natuurgeluiden om ons heen. Verwacht dus geen exotische fotos vandaag.

Vakantie zoals t hoort te zijn dus.

Wil je op de hoogte blijven van onze reis meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt dan automatisch een email als er een bericht geplaatst wordt. Afmelden kan door op de link te klikken die onder aan die email staat.