New Dehli dag 3

10 oktober 2018 - New Delhi, India

Vandaag is Patricia aangekomen maar voor ze er was hebben we lekker gewikkeld. Daarna samen met Manoj en Patricia heerlijk gegeten in het centrum van New Dehli waar de Engelse invloeden duidelijk te zien waren. Prachtige gebouwen en duidelijk allemaal luxer dan op andere plekken. Hierna naar de oude stad. Moslim wijken. Niet te geloven wat je daar aan treft. Vies. Vuil. Druk. Ongelofelijk en niet in woorden uit te drukken.

Daar gingen we naar het vogel hospitaal  ondanks armoede geven dese mensen veel geld uit om zieke en gewonde vogels te redden. Kooien vol met vogels die eten krijgen Rn opgelapt worden .

Door naar de grootste moskee van de stad. Enorm. We ontmoeten een Italiaan die in een maand heel India door gaat.

Hierna door naar de oude stad op zoek naar de spice marked. Door drukte en commotie niet kunnen vinden dus op een ricksah op zoek. Wederom niet kunnen vinden en Manoj maar gebeld en met een nieuwe ricksah door naar Manoj.

Nog even boodschappen doen en wat lekkers gekocht om verder een drankje te doen met Patricia

Op tijd slapen, morgen vroeg opstaan. Door naar agra!