Rustig dagje

12 oktober 2022 - Ubud, Indonesië

Gisteren hebben we het laat gemaakt en hadden we een lekker drankje op toen we thuis kwamen. Vlak voordat we weer naar huis zouden gaan gingen we een afzakkertje nemen in een grappig barretje. We zaten heerlijk aan een drankje toen er 4 Engelse meiden binnen kwamen. Op zich niks mis mee, hoe meer zielen ... Je kent t wel. Helaas was niks minder waar. De dames gingen luid meezingen met de muziek. En geloof me als Marriage, Aretha, Celine en Shania dit veeeeel beter zouden kunnen. Vals en hard ging het. Het duurde dan ook niet lang voor de zaak leeg was en wij een taxi besteld hadden. Na een kort nachtje werden we wakker en na t ontbijt ging we direct op pad. Souvenirs zoeken in Ubud.

IMG20221012120918

Dat lukte snel en we wandelden dan ook vlotjes door naar ons favoriete lunch zaakje.

IMG_20221012_131550

De service is daar goed en het eten echt heerlijk. Wat dumplings en een clubsandwich later namen we nog een cocktail. Tijdens dat drankje besloten we dat we morgen weer een tour zouden maken. Dus een chauffeur geregeld en een tour afgesproken.

IMG20221012135015

Nadeel is dat deze goede man morgenvroeg om 5 uur klaar staat aangezien de bestemmingen aan de andere kant van t eiland te vinden zijn.  Niks aan de hand, we zitten nu lekker aan t zwembad en maken t niet te laat. Morgen een lange dag dus.

We vermaken ons goed hier. De reis gaat gestaag door. Heerlijk!

IMG_20221012_161354

1. Mia Weijers:
    12 oktober 2022
    Heerlijk , jullie verslag te lezen . Daarna zullen de centjes wel op zijn 😀 geniet ervan 🍀🍀💋💋