Van zwembad naar zen boodschappen doen

10 oktober 2022 - Ubud, Indonesië

0630 uur. Omdat onze kamer geen verduisterende gordijnen heeft springen mijn ogen al vroeg open. Jeroen slaapt nog. Zal ik nog even blijven liggen? Ja, dat doe ik.......

5 minuten later .....

he verdorie, ik moet naar t toilet. Nadat ik de badkamer uitloop klaarwakker door t licht en direct aankleden maar.  Honger! Ik maak een lekker ontbijtje. Omelet met kaas en tomaat, boterhammetje koffie, heerlijk. Jeroen is ook uit bed door mijn gerommel maar ontbijt zelden. Hij heeft zin in koffie en rust. Zodoende doen we een rustige ochtend aan t zwembad. Lekker een boek, af en toe afkoelen, drankje erbij, niks meer aan doen!

Na de middag besluiten we te gaan lunchen bij een restaurant met een prachtig uitzicht en heerlijke saté. En dat laatste klopte zeker. Heel fijn dat we zulke leuke horeca tips hebben gekregen voor Bangkok en Bali.

IMG20221010140020IMG20221010143522

Tijdens de lunch besloten we een massage te nemen, maar welke moet je dan nemen? Er zijn er zo veel hier. Dus, Google Maps bekeken, en gezocht op de best beoordeelde. De foute naam ' Golden Hands' suggereert iets heel fouts maar geloof me, 90 minuten massage en een body scrub later komen wij zwevend naar buiten. Heerlijk. We moesten nog een boodschap halen dus dat hebben we totaal zen gedaan. We starten de avond thuis met een 'hollandse gegrilde kip' en relaxen nog even verder. Kortom:

VAKANTIE

1. Mia weijers:
    10 oktober 2022
    Wat hebben jullie het toch goed 😊