Le 975. A bientôt
15 juni 2024 - Champ-de-Mars, Frankrijk
Het verhaal van gisteren kan ik kort over zijn. Een heerlijke relaxte dag is t geworden.
We zijn vertrokken later op de dag naar parc luxembourg paris. Dat zijn de tuinen van Palais Luxembourg, waar de senaat van Frankrijk zetel heeft, die zijn opengesteld voor het publiek. We hebben er heerlijk in de zon gezeten.
De foto die je ziet was vlak bij t plekje wat we gevonden hadden. Rijen dik om op de foto te mogen. Ik heb me er tussen geduwd aangezien ik alleen een kiekje wilde zonder iemand erop. Mensen werden er nog boos om ook!
Het was er heerlijk zo in t zonnetje. Om ons verblijf lekker en goed af te sluiten volgen we die avond een tip op om te gaan eten bij le 975. Een goed Frans restaurant met moderne invloeden in Montmartre. In 1 woord geweldig!! Zo enorm lekker gegeten!
We kregen natuurwijn. Troebel wat je niet gewend bent in Nederland. Ziet er even gek uit maar het smaakt werelds. Aanrader!
We hadden vooraf terine van eend een voorgerecht met bloedworst. Als hoofdgerecht had Jeroen kalf en ik runder tong. Top! En als nagerecht had Jeroen de lekkerste baba au rum en ik had cheesecake. Daarna heerlijke koffie en een dikke rekening. Maar het was elke euro waard en het is fijn om parijs goed af te sluiten. We hadden t echt goed. Genoten!
We komen zeker nog eens terug. Nu de koffers pakken en klaarmaken voor de vlucht naar Rome!
Au revoir Paris! A bientôt!
Foto’s
3 Reacties
-
Mia weijers:15 juni 2024Op naar Roma ,hopelijk daar lekker warm weer . Goede vlucht 🛩️ 🍀💋
-
Laura:15 juni 2024Heerlijk mannen, mooie herinneringen, nu op naar Rome voor nog veel meer moois!
-
Nootje:16 juni 2024Bloedworst! daar stopte mijn verstand. Nergens in Arnhem fatsoenlijke Limburgse bloedworst te krijgen. Dinsdag maar weer meebrengen… klein stukje… of 2x klein stukje of …







