Le 975. A bientôt

15 juni 2024 - Champ-de-Mars, Frankrijk

Het verhaal van gisteren kan ik kort over zijn. Een heerlijke relaxte dag is t geworden. 

We zijn vertrokken later op de dag naar parc luxembourg paris. Dat zijn de tuinen van Palais Luxembourg, waar de senaat van Frankrijk zetel heeft, die zijn opengesteld voor het publiek. We hebben er heerlijk in de zon gezeten. 

IMG20240614144749

De foto die je ziet was vlak bij t plekje wat we gevonden hadden. Rijen dik om op de foto te mogen. Ik heb me er tussen geduwd aangezien ik alleen een kiekje wilde zonder iemand erop. Mensen werden er nog boos om ook!

IMG20240614151232

Het was er heerlijk zo in t zonnetje. Om ons verblijf lekker en goed af te sluiten volgen we die avond een tip op om te gaan eten bij le 975. Een goed Frans restaurant met moderne invloeden in Montmartre. In 1 woord geweldig!! Zo enorm lekker gegeten!

IMG20240614201648

We kregen natuurwijn. Troebel wat je niet gewend bent in Nederland. Ziet er even gek uit maar het smaakt werelds. Aanrader! 

IMG20240614201751IMG20240614202120

IMG20240614212134

We hadden vooraf terine van eend een voorgerecht met bloedworst. Als hoofdgerecht had Jeroen kalf en ik runder tong. Top! En als nagerecht  had Jeroen de lekkerste baba au rum en ik had cheesecake. Daarna heerlijke koffie en een dikke rekening. Maar het was elke euro waard en het is fijn om parijs goed af te sluiten. We hadden t echt goed. Genoten! 

IMG20240614185047

We komen zeker nog eens terug. Nu de koffers pakken en klaarmaken voor de vlucht naar Rome! 

Au revoir Paris! A bientôt! 

Foto’s

3 Reacties

  1. Mia weijers:
    15 juni 2024
    Op naar Roma ,hopelijk daar lekker warm weer . Goede vlucht 🛩️ 🍀💋
  2. Laura:
    15 juni 2024
    Heerlijk mannen, mooie herinneringen, nu op naar Rome voor nog veel meer moois!
  3. Nootje:
    16 juni 2024
    Bloedworst! daar stopte mijn verstand. Nergens in Arnhem fatsoenlijke Limburgse bloedworst te krijgen. Dinsdag maar weer meebrengen… klein stukje… of 2x klein stukje of …