Voorbereidingen voor een reis samen

27 april 2024 - Arnhem, Nederland

Niet dat we op dit moment op reis zijn ofzo maar het is wel een reis die wij samen gaan maken.
Jeroen heeft mij op Gran Canaria ten huwelijk gevraagd. Dat huwelijk zou je kunnen zien als een reis die we samen gaan maken. Voor je zoiets gaat doen wil je alles tot in de puntjes voor elkaar hebben, althans ik wel.
Jeroen is daar wat makkelijker in maar ik wil graag dat alles goed voor elkaar is als we samen verklaren dat de rest van ons leven met elkaar zal zijn

Daarom zijn we een tijd geleden al gestart met wat dingen regelen. Uitnodigingen maken, ringen oppoetsen en graveren, de ceremoniemeester en getuigen benoemen en vragen, locatie van de trouwerij regelen en de ambtenaar boeken en mee praten.
Kleine dingen moeten we nog regelen maar het meeste is wel al voor elkaar. Wat bloemen en vazen regelen en dan is het zover.

Op 6 juni 2024 om 1130 uur zeggen Jeroen en ik JA tegen elkaar. Iets wat ik nooit heb durven dromen. Jeroen zei eigenlijk 10 jaar geleden tegen me dat hij niet van dat soort dingen houd. Hij is niet zo zoetsappig als ik dat ben en het feit dat hij mij vroeg was een donderslag bij heldere hemel. En dan nog wel op Gran Canaria! Op de boulevard bij het water. Prachtig toch!
Na het huwelijk vertrekken we zaterdag naar Parijs, Rome en Venetië. Een geweldige reis!

Dit blog ben ik gestart zodat pap kon genieten van de reis die we maakte naar India. Hij wilde alles volgen en dat kon ik hem laten doen met dit blog. Pap is er nu al 3 jaar niet meer dus hij kijkt vanaf waar dan ook toe hoe Jeroen en ik Ja tegen elkaar gaan zeggen en ik ben er van overtuigd dat hij dat samen met mam zal doen. Het blijft raar dat ze er niet meer zijn maar 'that's a fact of life'.

Ik leef enorm naar 6 juni toe maar ik heb er ook zenuwen over. Is alles goed geregeld en wordt het allemaal zo mooi en fijn als dat ik het in mijn hoofd heb?
Danielle zal het allemaal in goede banen gaan lijden dus dat komt allemaal wel goed. Ik moet er gewoon wat vertrouwen in hebben.

Kortom, nog een ruime maand en dan is het zover!

Jouw reactie