Port of China en Chinatown

4 oktober 2022 - Bangkok, Thailand

Wát een avond. Na een dag onderweg te zijn geweest gingen we vanavond op pad naar Chinatown. Eerst de port of Chinatown zoeken met een taxichauffeur die de weg niet kon vinden. Heel appart en om gek van te worden.

IMG20221004200522

Na deze gevonden te hebben waren we een beetje teleur gesteld, de port of China is klein en niet wat wij er van gedacht hadden, maar de foodmarket van Chinatown maakte alles meer dan goed. Overweldigend, groot en t eten uiteraard heerlijk. Heel bijzonder dat de kraampjes langs een drukke weg staan. De autos rijden voorbij terwijl je rond aan lopen bent en wat te eten zoekt.

IMG20221004202409

IMG20221004202337

We lopen er rustig langs en dan ineens valt mijn oog op een kraampje met krekels, kevers en jawel , schorpioenen, van de gril ready to eat.

IMG20221004205046

Ik heb er maar niet voor gekozen.

Na deze belevenis wilden we naar de Lebua state tower. Daar is een geweldige lounge die je gezien moet hebben. Helaas hadden wij de zomer outfit aan dus mochten we er niet in. Bezoekje dus naar morgen verplaatst.

Morgen alweer de laatste Bangkok dag waar we alles uit gaan halen wat er in zit al komen we op t einde van de reis nog even terug.

Welterusten Bangkok

IMG20221004184912

1. Mia Weijers:
    Wauw wat een vakantie 🤩
  2. Eric:
    4 oktober 2022
    We genieten enorm. Leuk dat je mee leest
  3. Marion Bouwmans:
    4 oktober 2022
    Wauw wat lekker. Ik had een lekker een krekeltje soldaat gemaakt.🫢