Weer thuis

22 oktober 2022 - Nederland, Nederland

Touch Down! Het vliegtuig is geland en we stappen uit. We voelen meteen de kou weer. Alles is goed gegaan en we hebben een fijne vlucht gehad. Terloops liet de steward zien waar ze slapen tijdens de vlucht. In een soort cabines boven de stoelen van de passagiers slapen de bemanningsleden. Bijzonder om te zien. Terwijl ik dit schrijf rijden we naar huis. Het gewone leven tegemoet. Jetlag hebben we nog niet. Dankbaar voor een mooie reis sluit ik dit blog af. Bye-bye vakantie. Bedankt voor t lezen en tot snel!

X Jeroen en Eric.

1. Marion Bouwmans:
    22 oktober 2022
    Fijn dat jullie weer veilig terug zijn in eigen land. Na zo een bijzondere reis. De herinneringen die blijven voor altijd. En er wachten ook nog twee hele bijzondere vriendjes op jullie. Wat zullen ze blij zijn. En Ik kan niet wachten op de verhalen van jullie over deze reis. Geniet nog even na want het dagelijks leven staat weer voor de deur.
  2. Mia Weijers:
    Fijn dat de reis goed verlopen is ! Welkom weer in Nederland. Goede reis terug 🍀🍀🍀💋