Kalm dagje strand

16 oktober 2022 - Seminyak Beach, Indonesië

Gisteren hebben we een kalm dagje gehad. Na t wakker worden en een ontbijtje hebben we de biezen gepakt en zijn we naar t strand gelopen. Vlak bij ons hotel, wat duidelijk gekozen was op de prijs en t feit dat we er alleen slapen. Het strand is prima. Luxe bedden met parasol en uitzicht op t strand zonder dat er mensen voor je liggen. Top!

Buiten t feit dat het t schitterend weer was kan ik er geen verhaal over vertellen. We hebben genoten van t strand en t weer. Heerlijk. Zo tegen 17 uur ben ik als eerste terug gelopen om te douchen. Jeroen volgde na mij. Opgefrist en lekker lui zijn we een hapje gaan eten. Serieus de lekkerste eend ever gegeten. Jeroen nam een biefstuk die ook echt top was. We raakten aan de praat met een Nederlands stel. Erg gezellig. Het diner heb ik afgesloten met koffie en een carrotcake. Al net zo lekker!

Daarna hebben we Seminyak onveilig gemaakt met een tweede avondje Balijoe samen met onze Australische vrienden Francis en Beau.

Straks gaan we weer naar Ubud. Maar eerst even rustig aan wakker worden.