Seminyak party place

15 oktober 2022 - Seminyak Beach, Indonesië

Gisteren hebben we een trip gemaakt die in Nederland 20 minuten zou duren en waar je op Bali een uur extra rekent omdat t verkeer een chaos is. Ruim anderhalf uur in de auto gezeten om in Seminyak aan te komen. We hebben gekozen voor een goedkoop hotel omdat we hier kiezen voor feest zon zee en strand. Voor alleen de nacht hebben we geen fancy hotel nodig. Het heeft een zwembad, een kamer met een douche en that's it. Ja, natuurlijk een bed maar dat had je al bedacht. Aangekomen hebben we eerst t strand bekeken. Prima, lekker en mooi. Hier gaan we zeker liggen bakken.

IMG20221014164540

Omdat we vanavond op stap willen gingen we eerst voor een uitgebreide massage. Toen we de plek gevonden hadden kozen we voor een langere sessies dan voorheen. De technieken die ze hier gebruiken (Balinese Massage) is prettig en focust op je hele lijf. Hoe langer hoe beter dus. En voor de prijs hoef je t niet te laten. Heerlijk. Daarna nog wat gegeten en toen opfrissen op de kamer en op stap. Gay uitgaan kan prima hier. Er zijn in 1 straat enkele clubs waar je terecht kunt. Compleet met gogo dancers en dragqueens is stappen op Bali helemaal leuk. Mensen kijken en ontmoeten en na enkele drankjes de voetjes van de vloer.

IMG20221015013941

We begonnen bij Balijoe waar ze snappen dat er muziek bij een club hoort maar het ging daar zo hard dat een vervolgbezoek voor mij met oordoppen gepaard gaat. Geweldige leuke plek dat wel. De queens op t podium waren soms om te gieren. Foute pruiken en slechte makeup. Schitterend. We ontmoeten er ook Francis, een knul uit Melbourne waar t gezellig mee was.

IMG20221015010156

De drank vloeide rijkelijk en niet veel later belanden we bij de buurzaak. groter, koeler en leuker, gogo dancers op de bar en leuke mensen, Francis ging mee en we maakten de avond tot een tipsy einde. Kortom een mooie kennismaking met  Seminyak.

IMG20221015020557

IMG20221015020552

Zo lekker naar t strand.  Bye 4 now!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl